Het Google cardboard – VR bril van de the COW company is uitgekozen tot het promotional product of the year 2015. Onze custom made Google cardboard werd door het publiek verkozen tot product van het jaar. Het cardboard kan geheel worden aangepast naar uw wensen. Hij is leverbaar met of zonder app.
Op het PromZ event hebben wij veel bezoekers weten te overtuigen van de effectiviteit van virtual reality. Op onze stand demonstreerden wij het Google cardboard met verschillende mogelijkheden. Onze gasten konden een achtbaanrit maken waarbij zij onderweg USP’s van onze organisatie zagen. Ook konden zij 360° foto’s bekijken. Zij konden ervaren hoe het is om in een voetbalstadion te staan, in een Porsche te zitten en Parijs te bewonderen vanaf de Eifeltoren. Op deze manier hebben wij geprobeerd een duidelijk beeld te geven van de mogelijkheden van virtual reality.
Van A tot Z
Bij the COW company kunt u terecht voor een custom made cardboard. Wij begeleiden graag het project van A tot Z. Het cardboard kan geheel bedrukt worden binnen uw huisstijl. Ook voor het realiseren van een app bent u bij ons aan het juiste adres. Hierin is veel mogelijk. U kunt kiezen voor meerdere 360° foto’s van uw nieuwe product, omgeving of evenement. Daarnaast is het ook mogelijk om een 360° video te realiseren en te plaatsen in een app of URL.
Perfecte marketingtool
Het google cardboard is een virtual reality bril die perfect in te zetten is als marketingtool.
Uw klant ontvangt simpelweg een envelop op de deurmat met daarin het Google cardboard en een link naar de applicatie. Het cardboard is eenvoudig in elkaar te vouwen. Een smartphone met de applicatie erin en de beeldbeleving kan beginnen.
Krijg, kijk en beleef!
Het google cardboard is een virtual reality bril die perfect in te zetten is als marketingtool. Ter promotie van nieuwe producten, events of organisaties. Er zijn al een paar succesvolle cases bekend. Onder ander het succesverhaal van Volvo. Volvo heeft de Volvo XC90 gepromoot met het Google cardboard. De auto was duidelijk zichtbaar zonder dat klanten daarvoor naar de showroom moesten komen. Zij konden met het cardboard de auto van binnen bekijken en alvast een testrit maken.