Op zaterdag 25 mei was het Nationale Huidkankerdag. In het kader van deze bijzondere dag ontwikkelde The COW Company een originele UV-meter voor LEO Pharma. Deze organisatie zet zich in voor patiënten met een huidaandoening over de gehele wereld.
Het schokkende feit is dat steeds meer Nederlanders huidkanker krijgen. In tien jaar tijd is het aantal mensen met deze vorm van kanker verdrievoudigd. Tijdens de Huidkankerdag stellen ziekenhuizen en behandelcentra hun afdelingen dermatologie open voor bezoekers. Er wordt informatie verschaft over het beschermen en controleren van de huid. Ook kan je jezelf van top tot teen laten checken. Na zo’n check-up kreeg iedereen een UV-meter van LEO Pharma mee.
UV-meter als relatiegeschenk
De UV-meter zorgt ervoor dat de gebruiker op de hoogte is van de intensiteit van de UV-straling op dat moment. Samen met de professionals van the COW Company kwam dit prachtige relatiegeschenk tot stand, dat uitstekend past bij de doelstelling van de Huidkankerdag: ‘Het vaker voorkomen van huidkanker en het eerder ontdekken van deze verschrikkelijke ziekte’.
Bent u op een idee gekomen en benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen met een dergelijk product? Vul dan onderstaand formulier in en ontvang een offerte. Wij helpen u graag verder!