Ludieke promotionele actie!
Gepaard met een ludieke actie veranderde Look-o-look haar huisstijl. Consumenten kregen bij aankoop van een actieproduct een uniek relatiegeschenk. Deze geschenken werden ontworpen en geproduceerd in samenwerking met the COW company. Get the look o look!
Het onderwerp van de actie was bij de aanvraag van de premiums al bekend. Hoe de presentjes eruit moesten gaan zien was echter nog niet bepaald. Samen met de COW medewerkers werd nagedacht over een origineel idee. Er werden diverse samples gemaakt en uiteindelijk viel de keuze op vier siliconen modellen. Deze brilllen, lippen, snorren en strikjes werden ontworpen door reclamebureau Stepfive. Zo waren de geschenken werkelijk uniek in hun soort.
De nieuwe producten moesten allemaal getest worden en het keurmerk ontvangen dat de veiligheid van de gebruikers waarborgt. Een langdurig proces dat zorgvuldigheid en tijd vraagt. Tot slot werden de geschenken geproduceerd. Wanneer de consumenten op de foto gingen met hun nieuwe mode artikel maakten zij kans op een leuk cadeau.
Allerlei vrolijke foto’s passeerden de revue: van jonge meisjes met enorme zwarte snorren tot stoere mannen met volle en rood gestifte lippen. Met deze actie ‘Get the look’, heeft Look-o-look haar nieuwe verpakkingen op de kaart gezet.
Wekt dit product uw belangstelling en bent u benieuwd naar wat we voor u kunnen betekenen? Vul dan onderstaand offerteformulier in en we helpen u verder!