Maandag 24 mei zijn wij niet geopend i.v.m. 2e pinksterdag. Dinsdag 25 mei staan we weer voor je klaar!

sales@cow.nl

+31 (0)38 - 203 8300

C1000

Niet alleen verzorgt the COW company relatiegeschenken of give-aways. Wij bedenken ook te gekke spaaracties voor supermarkten of andere grote winkelketens. Naast het bedenken zetten we ook het plan voor u op en bekijken we de mogelijke aanbiedingen naast de spaaracties. Spaaracties zijn een goede manier voor klantenbinding en natuurlijk stimuleert het de omzet.

Loeigoeie Wereldkoeien voor de C1000
De actie loeigoeie wereldkoeien voor de C1000 in Nieuwleusen is compleet bedacht, uitgewerkt en uitgevoerd door the COW company. Deze actie stond in het teken van het sparen van verschillende koeiensoorten die voorkomen in bepaalde landen, om deze koeien te herkennen hebben we ze voorzien van attributen die symbool staan voor het desbetreffende land. Bijvoorbeeld de Franse Limousin koe, welke uitgerust is met een stokbrood en een alpino pet.

De Actie
In de winkel werd de actie doorvertaald naar speciale loeigoeie aanbiedingen. Producten met iets ‘koeiigs’ in de naam, leveren extra kassakorting op. Koekjes, luiers, ontbijtkoek, boerenyoghurt etc.
Bij elke vijftien euro aan boodschappen krijgt de klant een waardecheque, ook wel waardekoepon. Tegen inlevering van vijf waardekoepons krijgt de klant één koe naar keuze. Daarnaast leveren sommige producten extra waardekoepons op.

Presentatie
Natuurlijk moet er ook worden gedacht aan de presentatie in de winkel, daarvoor is een display ontworpen in de vorm van een melkpak van ongeveer twee meter hoog. Hierin staan alle koeien opgesteld en kunnen klanten hun eigen koe uitzoeken.
Om de consument al bij binnenkomst op de loeigoeie koeien actie te wijzen, worden er op de glazen schuifdeuren al stickers van koeien geplakt. Ook hangen er in de winkel posters van de loeigoeie koeien, om te laten zien welke koeien er allemaal zijn en de consument te laten zien welke hij nog nodig heeft om de serie compleet te maken.

De wereldkoe van de week!
Elke week staat in het teken van één van de acht wereldkoeien. Wanneer bijvoorbeeld de Italiaanse koe de koe van de week is, staan de Italiaanse producten extra in de belangstelling. In deze week hebben de aanbiedingen te maken met Italië en zijn bijvoorbeeld de pizza, pasta en Italiaanse wijnen in de aanbieding. SONY DSC

Internet
Voor de loeigoeie wereldkoeien wordt een speciale website ingericht waarop van alles te doen is wat te maken heeft met de actie. Hierop is de complete collectie koeien te bekijken en staat veel achtergrond informatie over bijvoorbeeld de koeien, de actie, recepten, (extra) aanbiedingen en kunnen spelletjes worden gespeeld.