Werkwijze
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
U kunt altijd contact met ons opnemen voor de status van uw bestelling. Onze medewerkers houden u graag op de hoogte!
Bij wie kan ik terecht met een klacht?
Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan staat jouw accountmanager voor je klaar. Neem dan contact met ons op via het contactformulier of per mail. Als je een klacht hebt over beschadigde producten of de bedrukking, kunnen we je het snelst helpen als je een foto van het product meestuurt. Je ontvangt uiterlijk binnen twee werkdagen nadat we jouw klacht hebben ontvangen, een inhoudelijke reactie. We doen ons best een passende oplossing te vinden, wel zo belangrijk!
Hoe verloopt het orderproces?
U dient een aanvraag in bij The COW company en op basis hiervan nemen wij contact met u op en denkt onze verkoop met u mee om uw promotionele actie tot een succes te maken. Onze eigen studio kan hierin meehelpen. Vervolgens maken wij een vrijblijvende offerte op maat. Wanneer u akkoord bent met deze offerte ontvangt u de orderbevestiging. Zodra we deze getekend hebben ontvangen, wordt de order in behandeling genomen. Tijdens de productie en levering wordt u voortdurend op de hoogte gehouden over de afhandeling van uw bestelling. Onze orderbegeleiders weten precies wat de laatste status van uw bestelling is en houden u geïnformeerd.