Bekijk onze aangepaste openingstijden rondom de feestdagen >>

sales@cow.nl

+31 (0)38 - 203 8300

Nieuws

geurkaartjes

Geur als marketinginstrument

Geur kan het gedrag van iemand sturen, zonder dat de persoon zich daarvan bewust is!* Maar hoe breng je dat in praktijk? Heel simpel: geurmarketing. Uit een onderzoek naar de invloed van… Continue reading


relatiegeschenken leverancier

Welke leverancier is uw match?

Welke afwegingen maakt u bij het vinden van uw zakelijke leverancier? Waar let u op en wat is belangrijk? Om gemakkelijker een keuze te maken, zetten wij de belangrijkste zaken voor u op rij! Continue reading


promotionele-producten

Mensen houden van promotionele producten!

Ligt er een pen in de buurt? Grote kans dat je nu kijkt en ziet dat de pen is bedrukt met een logo of tekst. Als dit het geval is, behoor jij misschien wel tot de 53% van de ontvangers van een promotioneel product die dit product wekelijks gebruikt! Continue reading


top 5 wintergeschenken

Top 5 wintergeschenken

Heb je nog geen idee uit welke wintergeschenken jij gaat kiezen? Wij hebben speciaal voor jou een top 5 bestsellers samengesteld! Heb je meer inspiratie nodig? Continue reading


colour changing mug

Colour changing mug is nieuwe hit!

De nieuwste hit op het moment: mokken met thermische inkt, ook wel bekend als ‘warmtebeker’ of ‘colour changing mug’. Op het moment dat de beker warm wordt, verandert de opdruk! Hoe dit kan? De magische mok wordt bedrukt met thermische inkt die reageert op hitte en temperatuurwijzigingen. Continue reading


USB-duurzaam-relatiegeschenk

Duurzaam relatiegeschenk is hip!

‘Een duurzaam relatiegeschenk krijgt een hoge waardering van de klant en is goed voor de status en reputatie van een bedrijf. Toch besteden bedrijven er in de praktijk weinig aandacht aan.’ Continue reading


voetballen

700 voetballen voor Braziliaanse straatkinderen

Bij het Eindhovense verzekeringsbedrijf IAK loopt op dit moment een WK actie waarbij klanten kans maken op een speciale IAK voetbal. Voor deze actie heeft IAK 700 leren voetballen laten produceren in samenwerking met the COW Company. Bij oplevering bleek de bedrukking van de voetbal een fout te bevatten. Daarom is de gehele oplage opnieuw geproduceerd. Met de kwaliteit van de foutgedrukte ballen is echter niets mis. Daarom is IAK samen met COW op zoek gegaan naar een goede bestemming voor de 700 voetballen. Continue reading


PPP

Voordelen van een PPP-lid

Je wilt je boodschap ondersteunen met een promotioneel product. Op zich een goede investering. Maar de keuze door welke leverancier je dit product laat leveren is misschien niet zo eenvoudig als het lijkt. Er zijn vele bedrijven, groot en klein, die zich met de levering van dit soort artikelen bezig houden en slechts een select aantal daarvan hebben ze zich aangesloten bij de PPP: de branchevereniging voor bedrijven die actief zijn in de handel met promotionele producten.

Het belang van het PPP-lidmaatschap

Een lidmaatschap bij de PPP is van belang! Het leveren van dit soort artikelen is een vak. Een vak waar heel veel bij komt kijken bijvoorbeeld: wat is daadwerkelijk je boodschap en je doel? Wat is marketing en PR, hoe behaal je je doelstelling en wat is jouw markt? Maar ook: MVO, verpakking, veredeling, creatie, ontwerp, materiaal keuze, wet en regelgeving, invoer van producten vanuit China enzovoorts.

De PPP verzamelt en deelt die kennis met de leden en die delen dit weer onderling. Iets wat als zelfstandig bedrijfje onmogelijk is om alleen goed voor elkaar te hebben. Laat staan dat een dergelijk bedrijf in staat is jouw doelstellingen goed te kunnen ondersteunen. Kortom, je hebt als klant veel voordeel van samenwerking met een lid van de PPP. Even op een rij:

–       Jouw PPP leverancier en personeelsleden worden bijgeschoold op de PPP academy.

–       Er is een onafhankelijke geschillencommissie die je kunt inschakelen.

–       Er wordt veel gedaan omtrent MVO. Noodzakelijk anders kun je over een aantal jaren niet eens meer van promotionele producten gebruik maken omdat het niet meer verantwoord is.

–       Leden ondertekenen een code of conduct.

–       Leden hebben altijd een vereist minimum aan ervaring.

–       Leden hebben altijd als hoofddoel bedrijfsactiviteit en de handel in promotionele producten stimuleren.

–       Jouw leverancier neemt zijn vak serieus en investeert voortdurend in verbetering en professionalisering.

Bij de keuze van jouw leverancier van promotionele producten adviseren we je, in ieder geval,  te kiezen voor een lid van de PPP. Het geeft jou de zekerheid van het beste eindresultaat.

Promotie is een vak, keuze van het juiste product is kennis.

PPP


Page 6 of 9First...567...Last

Geschenken

Direct contact

T: +31 (0)38 - 203 8300
E: sales@cow.nl

Offerte nodig?