Maandag 24 mei zijn wij niet geopend i.v.m. 2e pinksterdag. Dinsdag 25 mei staan we weer voor je klaar!

sales@cow.nl

+31 (0)38 - 203 8300

2016 het jaar van.. Virtual Reality

2016 het jaar van.. Virtual Reality

 

Wij zagen het al aankomen. Virtual reality gaat de marketing markt veroveren. Een ideale marketingtool is de kartonnen Virtual Reality bril, maar wat is dat precies?

Virtual Reality is een interactieve manier om relaties in contact te laten komen met het merk of organisatie. Er is veel mogelijk, zoals weergave van 360 graden, 3D of virtual reality. Het Google cardboard is een compacte bril, geheel te personaliseren en daardoor goed inzetbaar voor direct mailings. Wie het aandurft deze techniek op te nemen in zijn marketingstrategie kan een gepersonaliseerd virtueel avontuur aanbieden. Wek de interesse voor het product of dienst met deze onvergetelijke ervaring.

Krijg, Kijk en Beleef!

Enkele voorbeelden waar VR voor ingezet wordt zijn rondleidingen door bedrijven, winkels, evenementen en musea. Daarnaast zijn er al nieuwszenders van virtual reality gebruikmaken om men op de hoogte te brengen van nieuws. New York Times deelde onlangs een miljoen cardboards uit om de aanslagen in Parijs onder de aandacht te brengen.

VR strip

Ongelooflijk, toch? Dit opent spannende nieuwe deuren met eindeloze mogelijkheden.

De klant centraal. Stel de klant centraal met deze unieke ervaring. De klant als ambassadeur van het merk of de organisatie.

Volledige overgave. Er kan op interactieve wijze  aandacht besteed worden aan het merk of de organisatie.

Merkherkenning. Uit onderzoek is gebleken dat virtual reality een onvergetelijke ervaring creëert. Er wordt een sterkere band gelegd met het merk of de organisatie en kan zich de boodschap goed herinneren en herkent het merk/organisatie.

Innovatief. Een nieuwe/opvallende manier om een product of service op de markt te introduceren. Er kan op afstand kennis gemaakt worden met het product of de organisatie.

Enkele grote merken hebben al een succesvolle campagne opgezet met virtual reality, waaronder Volvo en The North Face

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Geschenken

Direct contact

T: +31 (0)38 - 203 8300
E: sales@cow.nl

Offerte nodig?